събота, 1 април 2017 г.

Зюмбюли

Никога до сега не съм правила микс медия картичка. Всъщност може и да съм правила нещо подобно, но не и съзнателно.  Но понеже обичам цветята и обичам аз да ги създавам много се изкуших от ММП 21 „Цветя“ на Картишоците. Цветята- лесни, с микс медията ми е малко по-трудно, затова правих всичко, за което се сетих J. Облепих основата с намачкана салфетка, напръсках със спрейове /купени от Лидл преди месеци и все още неизползвани/, по краищата направих топъл ембосинг и накрая дори разръфах тук там /нещо което ми е много трудно да правя J/.
Цветчетата на зюмбюлите са от паус /любим материал/. Тъй като не намерих цветен паус в подходящите цветове, си го оцветих сама с акварелни моливи.

Това е. Много се надявам, че ще може да мине за „микс медия“.




8 коментара:

  1. Много е нежна и пролетна и свежа!Прекрасно микс медийно начало :)Прегръдки, Вили!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Поли! С нетърпение чакам да се видим в Габрово <3

      Изтриване
  2. Вили, прекрасна е, наведох се да ги помириша тези твои зюмбюли. Чудесно си се справила и с миксиращата част, макар че тя бледнее пред цветята. Надявам се да станеш редовен наш участник :) защото правиш разкошни неща.

    ОтговорИзтриване
  3. О, Кати, благодаря ти! И на мен ми се иска да участвам по-редовно в предизвикателствата ви, но вярвай ми, цветята ми бяха много по-лесни от останалото :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз съм просто без думи-превъзходство!Благодаря ти,че ни ги показа при Фуриите.Прегръдкии.....Диди

    ОтговорИзтриване
  5. И тук да кажа колко са прекрасни и живи тези зюмбюли! Поздравления за майсторството!

    ОтговорИзтриване
  6. И тук да кажа колко са прекрасни и живи тези зюмбюли! Поздравления за майсторството!

    ОтговорИзтриване